vineri, 22 iunie 2012

Terapia Gerson, eu şi cancerul

Terapia Gerson e o cale eminamente alternativă tratamentului clasic - operaţie, chimioterapie, radioterapie.
Probabil aş fi ales-o, dacă aş fi avut de ales. Adică dacă atunci când mi s-a descoperit tumora şi mi s-a spus "Programaţi-vă imediat la operaţie, nu mai e de stat, nu e cazul de biopsie, lucrurile sunt clare." mi s-ar fi spus şi "Aveţi posibilitatea de a începe imediat un tratament Gerson la Clinica.....".
Nu mi s-a dat nici o alternativă, iar eu cred în profesionişti.
Odată cancerul declanşat nu recomand nimănui să se trateze cu terapii alternative, după cărţi sau după experienţa altora. Când e vorba de prevenire, este altă poveste.
Mă documentez pentru a înţelege, pentru a include în modul meu de viaţă elemente ce-mi ajută corpul să se însănătoşească, să aflu ce-mi poate fi fundamental folositor.
Trebuie să acceptam că, în ceea ce priveşte tratarea cancerului, ne aflăm într-un ev mediu medical şi astea sunt practicile actuale -operaţie, chimioterapie, radioterapie.
Să avem incredere!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu