duminică, 10 iunie 2012

Camioane de cărţi

Există tone, camioane de cărţi despre sănătate. Cum să fim, cum să rămânem, cum să o recâştigăm, cum să o recunoaştem, cum să n-o pierdem, cum să eliminăm boli de care ştim şi primim bonus eliminarea şi a unora de care nu ştim, şi câte şi mai câte. Din februarie încoace m-am căpătuit şi eu cu aproape un metru cub de cărţi de genul ăsta.
Nu exagerez.
Pe aproape 80% le-am citit.
Multe s-au dovedit a avea informaţii valoroase fie prin cazuistica prezentată, fie prin acurateţea abordării subiectului, prin concizie şi claritate sau doar prin impactul avut asupra mea. Prin ce-am învăţat, aflat, ce au catalizat în mine.
Altele m-au lăsat indiferentă. Nu le-aş fi citit dacă nu simţeam în ceafă suflarea fierbinte a cancerului. Indiferentă pentru că nu le găsesc aplicabile în contextul actual. Persoană diagnosticată cu cancer, în Romania (hai să zic în Europa), la inceputul mileniului 3.
Am rămas însă convinsă că, odată cancerul declanşat în mod virulent, nu există tratament alternativ ci doar complementar. Vorbesc aici de persoane absolut comune, medii, ca mine, ne luându-le în calcul pe cele ce dispun de o putere mentală superioară - concentrare, vizualizare, proiecţie, voinţă - sau alte capacităţi considerate paranormale.
Tot ce aflu mă ajută să-mi asum calea în cunoştinţă de cauză. Îmi dă libertatea opţiunii şi asta mă face puternică.
Indiferent de condiţii, multe dintre cărţile de care spuneam sunt în mod real folositoare.
Deschid astfel o serie de prezentări de cărţi despre boli cu- sau incurabile, despre sănătatea corpului, minţii sufletului, despre tehnici, starea de bine şi împăcare cu sine.
Toate vor purta eticheta "carte-sănătate".
Să fie de folos!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu