joi, 4 octombrie 2012

Pregătind expoziţia

Octombrie, strânsul recoltelor, încep pregătirile de toamnă!
Strâng şi eu laolaltă tablourile din acest an. Le fotografiez, le duc de înrămat, aleg şi prelucrez texte şi imagini pentru catalog, le trimit colegului meu care le pune în pagină. Apoi voi da comanda la tipografie, voi discuta pentru sală şi voi face invitaţii. Am stabilit deja concepţia grafică, ideea şi suflul expoziţiei.
E un fel de a spune că am stabilit, doar le-am înşirat şi m-am uitat cu atenţie la ele, deodată şi pe rând. Şi-am recunoscut acest an 2012. Cu tensiuni dramatice, cu determinare şi opţiuni asumate, cu forţă şi linişte, cu luptă în primele rânduri, cu familie, cu prieteni, cu dragoste şi suferinţă, cu speranţe şi chemare, cu dorinţe, culori şi schimbare.
Reinventare şi benefice renunţări, e doar un început.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu