duminică, 13 mai 2018

Cărți în dar

Acum mai bine de șase ani umblam avidă după informație. Am strâns zeci de cărți despre cancer, alimentație, diete, terapii, dezvoltare personală, psihologie, chiar și cărți de povești terapeutice.
Toate au fost bune la timpul lor, m-au susținut, m-au lămurit măcar putin.
Acest cumul de informații doresc să-l dărui cuiva căruia/căreia să-i fie de folos.
Cărțile conțin informații mai prețioase și mai bine structurate decât ceea ce poate găsi pe internet un om ce se simte presat de timp și derutat de noua viață ce o începe.
Ar fi o lista prea lungă sa o scriu aici.
Astfel că, va rog, cine e interesat/ă să-mi răspundă aici la acest mesaj.

2 comentarii:

  1. Buna Cristina, ma bucur sa te descopar, din blog in blog am ajuns pe blogul tau, cred ca ar fi bine sa imi fac si eu o lista cu blogurile descoperite si asa vom reusi poate sa ajutam femei care cauta informatii despre cancer si oameni care au trecut prin asta. Ma aflu si eu printre ei si la fel ca multi altii am decis sa scriu experienta mea. Am ales sa o fac anonim pentru ca o parte din familia mea inca nu stie prin ce am trecut si imi doresc sa nu afle niciodata. Eu am ales sa nu citesc prea multe despre cancer si sa ma bazez pe medicii pe care i-am ales sa ma trateze insa este laudabila initiativa ta de a darui aceste carti. Observ ca au trecut 6 ani de la prima ta postare si ma bucur foarte mult pentru tine ca ai reusit sa depasesti cu bine totul. La mine a trecut abia un an si jumatate si mai am pana pot spune ca mi-am revenit cu totul. Multa sanatate iti doresc!

    RăspundețiȘtergere